fredag 30 maj 2008

Mission: Bikini

I slutet av nästa vecka ska jag och Martin åka till söderhavet.
(Eller ja...ett släktsommarställe vid en sjö i södra Sverige, ganska nära!)

Då måste man ju självklart bada, och även om det enligt uppgift är så pass glesbefolkat att man utan problem kan bada naken vid vissa tider på dygnet så vore det önskvärt med en ny bikini. Dels för att den jag har befinner sig i en norrländsk byrålåda, och dels för att den behöver en ersättare.

Jag har ett presentkort på Stadium som ligger och skräpar, funderar på om jag ska göra något av det. Storlekarna på deras överdelar är förvisso kända för att var allt annat än väl tilltagna men man kan ju alltid hoppas...

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Hur går det med bikiniletandet? Jag har gett upp för i år. Stadium som brukar var ganska bra i den kategorin har svikit totalt i år. Vet inte vad som hänt. Inget passar. Och jag vill ha en båg-bikini i år, men det verkar vara mission: impossible. Suck. Hoppas du har bättre lycka.

Maria sa...

Det blev en svart halterneckhistoria från Sportringen i Åtvidaberg, hör och häpna! ;)