fredag 25 april 2008

Flower Power!


Jajjemän! Idag har det införskaffats balkonglådor, blomjord och en herrans massa blommor både till balkonglådorna och lägenheten i övrigt.

Solkragar, gula violer, vita bellis, två stora lavendelplantor, orkidéer, tulpaner...

God bless Hötorget säger jag bara!

Är man på bra humör och orkar vara lagom flirtig tillbaka så får man väldigt mycket för pengarna. Ett helt berg vindruvor och ett stort lass jordgubbar t.ex.

Nu är balkongen vårpyntad och fin och vardagsrumsfönstret och köksfönstret lika så.

Precis som jag hade tänkt mig! Och Martin blev glad också, och det var liksom en del av poängen det med så det kunde inte bli bättre...

(Det verkar som om jag glömt USB-sladden till kameran hemma, annars hade jag lagt upp lite bilder.)

Inga kommentarer: