torsdag 17 april 2008

Take off

Bokat, incheckat och klart. Åker 15.30 imorgon...

Känns att det var länge sen nu, har verkligen hunnit sakna allt... Det har förvisso varit ganska mycket nu när jag varit uppe, och Martin har ju varit här en kortis också, men ändå. Nu när allt som ska göras är gjort är det lätt att bli rastlös...

Spelning, födelsedagar, påskfirande, kattvakteri, skolvecka, VFU, it's all done!

Det som inte riktigt hunnits med är väl kompisar då, tänker främst på I... Måste prioritera henne när jag kommer upp igen, gå ut och dansa eller nåt! Shit... Vi har inte gjort nåt ihop sen innan jul och nu är det april! Illa, illa...

Men imorgon åker jag och åh vad jag längtar!

Funderar på att dra med gitarren bara för att... Borde anstränga mig på allvar nu, försöka komma någon vart. Gitarren, och en massa annat... Dags att börja packa?

Inga kommentarer: