måndag 28 april 2008

A till Ö

En lättsam utmaning, att beskriva sig själv med hjälp av alfabetet...

Jag satte inte bara adjektiv utan petade in lite blandad information.
Skickar utmaningen vidare till Sara och Petra!

Adidasskor införskaffades igår, ska invigas idag.
Blågröna ögon, med lite guldbruna stänk i mitten.
Cyklar hellre på pappas cykel än min egen, den är bara bäst!
Drömmer de mest bisarra drömmar emellanåt...
Envis som få.
Flöjtist, men något avdankad.
Grönt är skönt, det som växer är vackert!
Havsbadare. Sjöar suger! (När det gäller bad.)
Improviserar allt som oftast, i brist på framförhållning och planering.
Joggar ibland, eller snarare väldigt sällan, men jag ska skärpa mig.
Kyckling är verkligen världens bästa mat!
Långhårig. Klippte mig jämns med hakan i åttan, gör aldrig om det...
Mångsysslare, gärna samtidigt.
Nykterist since forever.
Otålig som få... Ibland.
Pärlfrossa!
Q är jag inte. Alls. (Vad nu det är...)
Rastlös.
Storasyster.

Tvilling.
Stjärntecknet alltså...
Umebo 04/05.
Velig ibland.
Whatever.
X får stå för den ständiga variabeln.
Y blir då variabel nummer två, som ställer till det än mer...
Z är det där oförutsägbara slutresultatet, ibland så mycket bättre än allt man någonsin kunnat planera!
Årsta är så hemma som Stockholm kan bli.
Ärlighet är viktigt.
Önskar när stjärnor faller.

Inga kommentarer: