lördag 12 april 2008

Hey me, pick it up!



Jag fattar inte att det ska vara så svårt...


Att man i vissa sammanhang plötsligt kan mindre än man egentligen kan, bara för att sammanhanget är fel? Visst, alla faktorer har sin betydelse, men den där x-faktorn som tar bort mer än det som är fysiskt förändrat...

Står bilen utan hjul så kommer jag ingen vart, det säger sig själv, men jag borde fortfarande kunna öppna dörren, sätta mig i den och vrida om nyckeln. Vad är det som hindrar det, bara för att hjulen är borta? Att det ska vara så svårt att ta det man har och nyttja det på bästa sätt, jag fattar bara inte?

Gilla läget människa!

Det är så irriterande och frustrerande så det är inte sant, det är ju rent fånigt att bara stå där med nyckeln i handen och inte ens lyckas starta bilen men så är det. Inte så konstigt egentligen, att se bilen stå där utan hjul, bara det kan väl få en att glömma hur man startar den men ändå. Det är ju ändå lika irriterande att misslyckas...

Inga kommentarer: