tisdag 15 juli 2008

Det var ju inte igår...

Snålt med uppdateringar här, minst sagt.
Har varit lite mycket annat och jag har inte riktigt kommit mig för.

Tisdag: Jobba, TV-kväll med trilskande boxer. Lyckades dock få se det mesta av Morden i Midsomer tillsist...

Onsdag: Jobb, redaktionsmöte, hastig middag, iväg på teater.

Torsdag: Lite jobb, lite shopping, sedan lyxgrillning och kubbspel. Mycket lyckad kväll...

Fredag: Jobb och filmkväll med fröken P!

Lördag: Jobb. Fixade sedan fin-middag tillsammans med Marcus till mamma och pappa och avnjöt denna.

Söndag: Först jobb, sen helgades vilodagen i görligaste mån.

Måndag: Nödvändiga telefonsamtal. Jobb. Middag. Ernst.

Så! Nu har ni inte missat något...
Inget väsentligt i alla fall.

2 kommentarer:

Prralin sa...

Snygg bild på förlorarna... ;)

Lillstrumpa sa...

Jag trodde jag hade tappat bort min fina kalender, men när jag letade mina jeans hittade jag den! Så nu ska jag fylla i, lovely. Gjorde du inte större delen av lördagsmiddagen på fredagen?