måndag 10 mars 2008

Fake Sun

Tillbaka i stan, och duggregnet faller som en fuktig dimma över den grå vardagen... Var just ner och kollade tvättider men det fanns ingen idag, bokade in mig imorgon.

Funderar på om gråheten ska kompenseras med ett solariebesök...

Har några "måsten" att ta tag i också, ganska många rentav, men jag behöver något sånt. Energin är inte på topp idag kan jag säga, men Åbo-kryssningen var väldigt trevlig! God mat, trevligt sällskap, sövande vågor... Men idag är det grått. Den grå vardagen i all sin prakt.

Snälla nån, lys upp den lite?

Vet inte om jag orkar göra det själv, men jag ska försöka...

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Raring. Var glad att det bara at gratt hos er. Har ar det storm. Bokstavligt talat. Saker gar sonder i vinden. Och det regnar valdrig mycket. Sa mycket att jag inte tycker att det ar trevligt langre, och jag gillar regn.

Maria sa...

Huvva! Jag kom mig i alla fall i väg till "solen" men lyckades bränna rumpan så den är inte så glad nu...