fredag 14 mars 2008

You make me smile!

http://www.moreno-stone.co.il/playground/humor/photo/smile%20cat.jpg

Tack för alla söta kommentarer! Åh...jag bara ler.

Tanken är den att jag "i princip" ska vara Stockholmare nu, så mycket livet nu tillåter. Mina universitetskurser har ju sina träffar i Umeå och Ö-vik, lite praktik att göra, en tidning att trolla ihop m.m... Det är dessutom spikat att jag ska jobba i handelsboden den här sommaren också (10:e sommaren!) och visst kommer jag se till att hinna umgås med folk också, och inte bara sticka ner så snart förpliktelserna är klara. Men... Nu när det för första gången fått landa lite känns det extra märkligt att åka upp igen.

Men jag ska se till att utnyttja tiden när jag är uppe, jag har massor av lösa planer i huvudet och det kliar i pärlfingrarna, gitarrfingrarna, dansnerven... Just wait!

Om någon av er har, eller vill ha, vägarna förbi huvudstaden så ställer jag gladeligen upp som "fixare". Shopping, muséer, utställningar, whatever...säg bara till! I dagsläget finns det dock inte utrymme för någon inneboende, vi får knappt plats själva. Vi sover i vardagsrummet, har kylen i sovrummet o.s.v... Renovering rör till det, minst sagt. (Men snart är köket klart, halleluja!)

Tack för att ni finns kära vänner, hoppas att ni vet att jag finns för er oavsett var jag befinner mig!

3 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Sota manniskor far sota kommentarer! Planer later trevligt, och dansnerver likasa! Onskar jag ade en sadan som dig som kunde "fixa" for mig har i stan (jag maste shoppa och jag vet inte var jag ska ga).

Maria sa...

Om jag var du skulle jag slänga ett öga på Primarks vårväskor...

Lillstrumpa sa...

Gillar inte Primark. For mycket folk.