tisdag 4 mars 2008

Happy Tuesday

Jag gör en Engla och listar saker som gör mig glad idag:

a) Solen skiner och himlen är klarblå.

b) Jag var klok nog att använda hårtorken innan jag la mig igår.

c) Jag somnade med ett leende på läpparna igår och vaknade utsövd, lycklig och glad idag och det ska bli en fröjd att städa lägenheten!

d) När jag städat ska jag äta lunch på balkongen.

e) Jag tvättade igår och behöver alltså inte tänka på sånt idag.

f) Medborgarplatsen i vårsol. Som gjort för en latte...

g) MTV spelar bra saker som inspirerar.

h) Min röst är i så pass gott skick att jag faktiskt kan sjunga med.

i) Doping funkar, testa det här.

j) Det låg en halv melon i kylen och bara väntade på mig. Snart är den slut, och god var den...

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Hmm, din dag verkar battre an min. Min ar inte dalig direkt men... A) det regnade lite tidigare B) jag har ingen hartork med mig D) jag at lunch framfor datorn E) jag hade tankt tvatta i sondags, men glomde, skulle gjort det igar men iddes inte, och MASTE darfor tvatta idag G) har inte MTV H) kan inte sjunga pa kontoret J)jag har bara mikromat och portionsyoghurt i kylskapet

Maria sa...

Min "lyxiga" balkong-lunch bestod av Felix köttfärspaj;9