torsdag 21 augusti 2008

IKEA-russin

Några russin ur IKEA-katalogen, efter en hastig genombläddring...

Har god lust att ge mig iväg på en liten spaningsrunda, det är inte så värst mycket vi behöver därifrån just nu men ändå.

Prinsessmusen föll jag pladask för, åker jag så ska den garanterat införskaffas! (Jag vet någon som fyller år snart...)

Får se hur det blir. Middagsfixet igår tog mycket längre tid än jag planerat och skivorna ligger där de ligger (i travar i fönstret) och därmed har det inte blivit någon riktig städning så jag borde egentligen ta tag i det först...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den musen var ju jättesöt. ;)

Lillstrumpa sa...

Jag tycker IKEA-katalogen (a.k.a. Bibeln) var ovanligt tråkig i år. Inte ens garderobsbiten - som bara var ungefär en sidan - gjorde mig intresserad. Mamma var också "Mäh" över det hela. Musen? Eh, nej. Jag tycker inte den var söt, påminner om sopkvastöverdrag som våra grannar hade i början av nittiotalet.

Maria sa...

Jag tycker musen är söt, inte till mig då utan till mitt lilla kusinbarn som fyller 1 år om en månad:)