fredag 29 augusti 2008

Holy Shit!


Mailade religionskursens kursansvarige idag, hade hittat info på nätet att man skulle göra det om man inte fått sina användaruppgifter innan den 1/9 och eftersom de inte dök upp idag heller så kommer jag ju inte få dem innan dess...

Den vänlige själen mailade raskt över allt jag behövde tillsammans med en kort instruktion, resten fanns på webbplattformen. Fr.o.m. måndag kommer jag vara officiell religionsstudent! Och vår första inlämningsuppgift ska vara inne senast 12/9... Holy shit! Jag är halvt skräckslagen över den mer djuplodande kurslitteraturen som av läraren benämndes som "problematiserande och analytisk" till sin karaktär men det löser sig väl får jag hoppas.


3 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Jag tycker väldigt synd om dig just nu.

Anonym sa...

Kan du vara snäll och fimpa din blogg http://pashion.webblogg.se/ Du använder den ju inte ens längre.

Där djuplänkade du in en bild från min blogg, och månad efter månad så ödslar du bort min bandbredd. Den får jag betala för.

Ett alternativ är att jag skickar dig en räkning på den kostnad jag har för det hela. Valet är ditt.

Maria sa...

Erik: Kan du bara tala om vilken din blogg är och vilken bild det gäller så tar jag bort den omgående! Har aldrig menat att sno någon bild från någon privatperson, googlar bara efter något passande (som så många andra) och plockar det som kommer upp. Hör av dig!