fredag 1 augusti 2008

F*ck you, bromsj-vel!


Måste ha blivit biten av nåt imorse utan att jag märkte det (!) för efter en knapp timme i handelsboden kände jag hur vristen svullnade och det brände och kliade. Nu ser min fot helt patetisk ut, jag har ingen vrist längre!

Hela familjen Broms måste tuggat på mig eller nåt, det är svullet, ömt och varmt och svårt att gå normalt. Antar att jag är allergisk. Är inte allergisk mot någonting, vad jag vet, men måste fasen vara det mot både mygg och broms för rackarns vilka bett jag får...

Det ska tydligen vara möjligt att bli myggbiten utan att alls känna av det, men det har jag aldrig upplevt. Som liten kliade jag ofta sönder benen i sömnen och bromsbett har alltid gett stora svullnader, men det är ju sämst när det sätter sig mitt på en led...som nu.

Irriterande, minst sagt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

äcklig sak!

Unknown sa...

Mhmm...vidrig! Fattar att jag inte kände när den bet.

Lillstrumpa sa...

Jag reagerar också jättestarkt på bett, men jag tror inte du är allergisk raring. Då blir det sjukhusresor. Bräms'n brukar ge ordentliga reaktioner, även på folk som inte reagerar på andra insekter. Irriterande jäkel... Jag trodde jag hade blivit biten, men det verkar vara ett allergiutslag! Frågan är mot vad...