fredag 29 augusti 2008

Tadaa!

Det bidde inget laptopfodral, det blev en (till) väska!

Billig, bra och helt perfekt... Jag chansade lite och jämförde med några 15,4" fodral i butiken och kom fram till att den borde vara lagom och det var den. Nöjd är bara förnamnet.

Det blev en tur förbi åhléns vid Skanstull på hemvägen och där blev det en del små praktiska inredningsdetaljer som jag gömde för Martin när jag kom hem. Han jobbar idag så jag tänkte fixa lite här medans han är borta... Fixa och göra lite ärenden. Handla mat och fixa middag. Ringa samtal och storstäda. Lovely Friday!

3 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Raring, hur många handväskor har du nu?

Maria sa...

Den där räknas inte i handväskestatistiken, den klassas som dataväska;)

Lillstrumpa sa...

Då omfraserar jag min fråga till "hur många VÄSKOR har du nu?"