lördag 6 september 2008

This is me...

Tillvaron har varit minst sagt rörig senaste veckan, men imorgon åker jag norrut igen...

För att ta det hela kort så har min (ingifta) farbror H gått bort i hjärncancer, samma dag tvärdog min dator på samma sätt som den gjorde för nån månad sen som grädde på moset liksom, men nu har jag fixat det, helt själv, och nästan ingenting försvann! Jag har dessutom varit förkyld och ja, saker och ting har liksom gått lite småtungt. Typ.

Mammas födelsedag, H's begravning, kursstart i Umeå.
Det är vad som väntar... Känner mig inte helt laddad men det är väl bara att köra på ändå.


1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Tur att det ordnade sig med datorn, det är skrämmande hur handikappad man blir när sånt händer. Och var gäller H., jag säger som jag sa till brodern din: jag finns ett telefonsamtal bort. Kram!