tisdag 23 september 2008

Håll an!


Det skulle farfar ha sagt, och då skulle man ta det lugnt/sakta in/tänka efter, för nu går det för fort här... Islaminlämningsuppgift on top of all!

Utlagd idag, ska in senast 10/10. Not så väldigt avlägset med tanke på allt annat som ska göras. Tror det är läge att göra en ordentlig lista på allt som ska göras för ungefär här börjar jag tappa greppet men det skulle inte förvåna mig om det dyker upp något mer innan jag ens hunnit pricka av första uppgiften. Men har man tagit fan i båten så ska man visst ro honom i land också, och det var ju jag själv som var dum nog att erbjuda honom lift så jag har ingen som helst rätt att klaga! Jag bara undrar hur f-n jag tänkte...

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Ja, om jag vore du skulle jag göra något slags schema och skriva in deadlines så att du har koll på det. Annars rinner tiden iväg fortare än du hinner säga "plugghäst"!