söndag 14 september 2008

Personligt.

Jag gjorde det här testet och det här blev svaret...
(Stämmer det på mig? Vad blev ditt resultat?)

Marias personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa Maria:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


2 kommentarer:

Stina sa...

Jo det där testet gjorde jag för ett tag sedan. Väldigt bra faktiskt.
Passade in på mig allting.
Kramis

Lillstrumpa sa...

Jag tycker det stämmer in väldigt bra på dig. Ska testa själv.