måndag 13 oktober 2008

Lugn och ro...but not anymore.


En hel del att tänka på och planera för, som alltid, men det har varit lugnt rent praktiskt. Jag har varit på orkidéeutställningen med Martins moster, åkt ut till Martins pappa och haft det lugnt och skönt. Chokladfestivalen fanns med i planeringen till en början men det blev inte så. Lite trist men man kan inte få allt och vi fick en väldigt lugn och skön skärgårdshelg istället.

Nu är det måndag och väckarklockan ringde redan vid sex. Martin skulle upp och iväg på sitt nya jobb som elevassistent på Hjulstaskolan och jag har också en del att göra. Jag har bokat flyg (landar 09.10 imorgon) och ska åka in till stan och göra lite småärenden här och var, handla lite mat och åka hem och packa, städa, fixa lite skolgrejer, tvätta och laga middag.

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Åh, kommer du äntligen hem?! (Fast jag visste faktiskt det redan, tvingade bror din att skvallra.) Jag har varit väldigt uttråkad utan dig, raring.