onsdag 15 oktober 2008

Trådlös


Ehm... Jo. Alltså... Jag har tappat nåt. Tråden. Jag ser inte nystanet för alla trådar. Ungefär.

Jag borde ha lämnat in en egenhändigt hoptotad debattartikel angående något som berör mig när det gäller musikämnet/musikundervisning för ett par dagar sen men jag har inte skrivit ett ord än. Jag tycker ingenting känns det som. Eller jo, jag tycker. Men vad? Lite om allt möjligt men jag får inget grepp om någonting. Jag har för lite att relatera till och står för långt bort från verksamheten just nu för att det ska finnas något som berör sådär självklart och direkt.

Det som berörde och som jag tyckte något om vilket blev ett utkast (förra terminen) är lokalt åtgärdat nu så jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Jag tycker ju en väldans massa egentligen men det är ingen tanke som biter sig fast sådär som man vill att det ska när man ska pränta ner något, då ska det ju brännas lite... Men nu står jag här. Vart ska jag börja? Och på vilket nystan?

1 kommentar:

Anonym sa...

jo de förstås... men om jag väljer unika visningar, registreras du då om du tittar varje dag? eller registreras du totalt bara engång?