fredag 17 oktober 2008

Så f-cking nöjd med mig själv!


Ursäkta ordvalet men jag är så oförskämt nöjd med dagens prestation... 2/3 av tidningen är klar och det är de lättaste sidorna som är ogjorda! (Saknar ett par kompletterande bilder till annars färdiga sidor, ska redigera förstasidan och lägga in och en kort artikel.) Vanligtvis tar det flera dagar, särskilt när det är så här mycket som ska skannas, efterredigeras och renskrivas som det var den här gången, men hjälp vad jag överraskat mig själv! Har suttit vid datorn sen tio imorse och jobbat så gott som konstant, tills nu... Disciplin av tredje graden.

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Du borde vara nöjd med dig själv om du är så där duktig. Jag försöker vara duktig men kommer av mig och gör något roligare istället. Men jag ska tvätta klart fönstren, det lovade jag mamma.

Anonym sa...

Jag är the komma-av-sig-meister BIG time! Just därför var jag så makalöst nöjd när jag faktiskt gjorde det jag skulle, med råge, igår! Och idag... Att jag fick in den där nedrans artikeln tillsist!