fredag 31 oktober 2008

Syskonvecka!


Jag har inte hunnit göra så mycket väsen av mig på den här fronten men attans så mycket annat jag gjort! Marcus, min käre bror, har ju varit i stan hela veckan eftersom han har höstlov och vi har varit ganska precis överallt...

Han åker hem i eftermiddag men innan dess ska vi hinna med ännu lite mer av stan, sen blir det en förhoppningsvis lugn helg med plugg och släktumgänge. Känns ganska skönt. Få snöa in med böckerna... Det borde jag förvisso gjort tidigare, men nu är det som det är. Tenta på tisdag!

Veckan har ju varit minst sagt hektisk och igår, när det dessutom behagade regna, var jag ganska trött, men det har varit precis vad jag behövt - En rejäl hjärnrensare! Nu har Marcus packat väskorna, strax blir det Top Model på TV, sen iväg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin bild på mina kusiner!! :) Låter som ni haft en trevlig vecka.

Lillstrumpa sa...

Vilken fin bild! Skönt att ni har fått ha det skönt och trevligt tillsammans. Och du, plugga är inte det enda du ska göra i helgen. Vi kom överens om 1/11...

Maria sa...

Sara: Jajjamän! Hur hade du det när du var i stan?
Lina: Jo, men det är inget jag skrivit upp i kalendern direkt...