fredag 3 oktober 2008

Tentatime!


Tentan har anlänt och påbörjats, en tydlig skillnad i frågeställningarna märks beroende på lärare vilket bara bidrar till mitt något starkare intresse för judendomen (framför islam). Somliga kan helt enkelt inte konsten att formulera sig kort och koncist! Men, men... Det kommer nog gå. Det kommer nog att bli inskickat och förhoppningsvis godkänt. Mer än så har jag inte som ambition. Högre ambitioner än så finns det liksom inte IQ-ekonomiskt utrymme för, musikkursen måste jag också ta itu med rätt omgående och på måndag börjar nästa religionsmoment...

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Förstår varför ambitionsnivån är som den är. Jag skulle göra detsamma om jag var du, är bättre att fokusera (och göra det ordentligt) på att verkligen få G istället för att köra mot VG när det finns så mycket annat som ska ordnas också. Håller tummarna för att det går bra!