lördag 21 mars 2009

Kort om helgen...

Hej vad det går! Halva lördagen har snart försvunnit och jag har knappt gjort annat än bråkat med internet och skanner, startat om trilskande datorer och mailat filer och dokument kors och tvärs... Hoppas bara att dator(erna)-eländet behagar sköta sig nu! Vi kommer väldigt väl överens allt som oftast men den har varit lite kinkig på sistone. Suck. I want to love you but you sure do make it hard...

Ikväll har farbror G sin 60-årsmiddag och Marcus och jag ska hjälpa till och servera. Me behind the bar, serving whiskey, can you imagine? Tror jag sätter brorsan på det dock, det känns som om jag är effektivare i köket än vad han skulle vara... Innan kalaset drar igång är det som sagt datorer och tidningsredigering som gäller, morgondagen lär se likadan ut. Helst skulle jag fått iväg ett par skoluppgifter också, så jag slipper tänka på det i Umeå, men vi märker väl hur det blir med den saken... Helgen lär nog gå av sig själv som det verkar.

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Stackars gumman som får jobba ändan av sig hela helgen. Själv har jag ett filmmaraton inplanerat.