tisdag 10 mars 2009

Miracles do happen!

Har ju glömt att upplysa världen om att mamma hittat mina försvunna skivor!

Ända tills nu har min fysiska skivsamling utgjorts av E.U.-skivor (Efter-Umeå) då vi all hast stuvade undan allt i alla vrår som fanns lediga när jag "tillfälligt" flyttade hem. Det var apmycket grejer, sjukt ont om plats, jag fyllde år ett par dagar senare och vi skulle iväg till London veckan därpå... Ingen orkade riktigt. I snart fyra år har jag alltså levt utan dem! Visst kan man ladda ner, men ändå. Det är inte samma sak... Det ska bli häftigt att gräva igenom kartongen.

Tro hur många skivor det är som man glömt att man hade, och vilka är det man glömt?

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

HURRA! Jag visste att de skulle dyka upp så småningom. Det allra lustigaste i det hela tycker jag är att trots att du bara ägt de skivor som inhandlats de senaste fyra åren så har du ändå ägt fler skivor än mig. Är inte det lustigt? Eller otroligt tragiskt...

Maria sa...

Jobba på bara! ;)