söndag 15 mars 2009

Som man bäddar får man ligga...

...och just nu ligger jag riktigt risigt till om jag får säga det själv.

Usch vad jag inte tycker om sånna här veckor när allt kör ihop sig! Både roligt och oroligt, allt på en gång... Tidningsredigerande, tenta, inlämningsuppgifter, VFU, årsmöte och tre födelsedagar varav två jämna (och den tredje är pappas). Och fem lååånga dagar i Umeå. Helst skulle jag kommit mig iväg på en musikal också. Några av "mina" ungar som är inblandade så det vore kul att se, jag har bara sett lite från repen. Suck.

Helst skulle jag hinna med mycket annat/många andra också men jag får skylla mig själv...

Jag har skapat denna röra, jag tar åt mig all ära!

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Jag förstår inte hur du klarar av sånt där. Mina dagar går mer i stil med "jaha, jag ska till läkaren halv tio så jag kan inte göra något annat RESTEN AV DAGEN". Men det är faktiskt så, eftersom det gör ganska ont efteråt och det blöder ju en del med. Ska dock försöka skriva lite ansökning om det inte gör för ont i huvudet. Och med det späckade schemat du har kan jag NÄSTAN förlåta dig om du inte har tid att träffas. Men bara nästan.