torsdag 8 januari 2009

Att tappa tråden...

Det bör man undvika som syslöjdsfröken, vilket jag ska vara både idag och imorgon.

Blandad kompott vad gäller årskurser, från 4:an till 8:an, men det löser sig nog. Jag ska försöka roa dem med mer teoretiska delar av ämnet eftersom de ska påbörja nya arbeten allesammans och det är jag inte rätt person att ta hand om... (Anundsjösöm, nån som minns?) Det ska bli roligt men spännande, har noll koll på vad som väntar men det löser sig nog. Håll tummarna gott folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna, det kommer gå fint ska du se!! Kram

Lillstrumpa sa...

Tror nog att det går bra till slut. Vi kanske skulle ha bytt, du och jag. Du tar min fritidsplanering (vad ska jag göra på den?) och jag tar din syslöjd, jag kan sy! Jag är bra på handarbete!