torsdag 15 januari 2009

En dagens!

Väder: Snorkallt! Det var -18 sist jag kollade...
Humör: Bra, tills jag insåg att jag tydligen håller på att bli sjuk på allvar.
Klädsel: Tjock, brun kofta med bautakrage och svarta jeans.
Låt: Hela estetshowen!
Läsning: Borde etikplugga med de böcker jag har men orkar inte...
TV: Lite slötittande på Dr.Phil med mamma.
Fråga: Hur illa blir det? Med förkylningen.
Citat: "Jag får stanna i stan för mamma, hon har skickat SMS!" Yeah right... Har man vetat om att man ska till stan i en dryg vecka har man haft all tid i världen på sig att fylla i en blankett.
Konstaterande: Ingen ingefära hemma.
Bäst: Estetshowen... Grymt bra!
Sämst: Jag har inte tid att vara sjuk. Verkligen inte.
Vill ha: CSN-pengar.
Dagens fynd: Idag har det inte fyndats alls.
Bragd: Gjorde storkok på köttfärssås så det räcker om ingen skulle orka laga mat närmaste dagarna...

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Hmm, det var -18,6 här i kallhålan vid middagstid. Vågar inte kolla nu, har hört att det ska krypa ned mot 25. Jag jobbar (förmodligen) inte imorgon så jag tänker inte gå ut i onödan. Vi hade inte heller någon ingefära hemma, så häxbrygden fick inte det überstuns den ska ha. Inte mycket till filmjölk heller, trots att vi hade handlat. Suck.

Maria sa...

Mmm... Det var -25 här i förmiddags. Hu!