tisdag 16 december 2008

Easy come...

Jag hade ju bara behövt gå dit och hämta ut biljetterna, bara behövt gå dit.

För ett antal veckor sen la jag undan en lapp med info om en förhandsvisning av en film som skulle ägt rum under veckan som gick. Eftersom jag skulle åka norrut och bli borta en vecka hade jag lite annat i tankarna, och inga klockor ringde när jag kom tillbaka ner heller. Jag kom på det igår. Visst, en missad film är inte hela världen men det är så typiskt mig att tro att jag kan ha allt i huvudet! Det är inte första gången det händer om jag säger så... Man läser om konserter och evenemang som man verkligen inte vill missa och sen glömmer man det tills man läser om det i tidningen dagen efter. Någon som känner igen sig?

2 kommentarer:

Prralin sa...

Nej du måste vara heeeelt ensam om detta fenomen, min lilla hjärna kommer då ihåg allt. Or not! :)

Anonym sa...

Hehe... Jag visste väl att det borde finnas NÅN till!