torsdag 18 december 2008

Nära skjuter inga geléhallon...

Det blev inga geléhallon, de var slut när jag väl kom dit. Två könummer före mig rök det sista. Typiskt eller vad? Mer skulle enligt uppgift dyka upp imorgon eftermiddag så det är bara att pallra sig dit då, för jag kan inte komma hem utan dem...

Kursböcker har jag dock framgångsrikt jagat rätt på! Det blev en tur till Jakobsberg och sen till universitetet, resten ska enligt uppgift gå att få tag på i Ö-vik. Skönt... Imorgon ska jag plugga. Det är det enda som står på schemat förutom hallonen. Sen är det jullov!

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Ich bein ledig imorgon, vilket betyder att jag har massor att göra. Förutom sista julklapparna (elände!) måste jag röja klart på rummet, städa resten av våningen och ställa fram julpyntet. Gah.

Anonym sa...

Angenämt problem dock kan jag gissa;)