måndag 8 december 2008

Surprise!


Tanken var ju att jag skulle åka först idag men nu blev det så att det gick, rent logistiskt, att åka igår ändå så då blev det 17.05-planet. Sista flighten Ö-vik - Stockholm med SAS. Lite sorgligt, det har ju blivit några och de har betytt en del...

Hur som helst så kom jag ner igår kväll, och hade inte sagt något till Martin utan dök bara upp. Tadaa! Te, pepparkakor, nötter och adventsmys i soffan... Härligt.

Idag ska jag födelsedagsfixa lite. Jag har inte riktigt sorterat tankarna så några specifika planer finns inte riktigt, men jag har några idéer att titta närmare på... Det går ju inte att säga så mycket här heller, ifall han läser, men jag tror det blir bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

absolut... men dem inriktar sig på äldrevård under hela utbildningen, och det är lite synd...