lördag 20 december 2008

Trägen vinner!

Den där gruppuppgiften, den första av tre, krävde 3,5 timmes chattande igår och 5 timmar idag. Gissa vem som känner sig rätt mör? Medeltida filosofi, etik och moral... Dessutom hann jag få iväg en musikuppgift innan dagens filosofipass också så nu snurrar det i huvudet kan jag säga.

Imorgon blir det Y-buss för hela slanten, vi åker 9.15 och är framme 17.40. Det känns faktiskt rätt skönt, så länge vi slipper störiga ungar med högljudda Mp3-spelare och förseningar så...

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Med en god bok och en egen högljudd mp3-spelare klarar man även de jobbigaste av ungar. Det jobbiga tycker jag är att sitta still hela tiden, man kan ju inte gärna gå upp och vandra omkring en gång i kvarten (som jag gör hemma), och då får jag så in-i-Norden ont i mina stackars knän.