måndag 23 februari 2009

En dagens!

Väder: Mulet. En massa snö på marken.
Humör: Trött. Pluggtrött och snötrött. Deprimerande väder...
Klädsel: Gråsvarta jeans, vitt linne, stickad omlott-kofta i brunt/guld/orange.
Låt: Kan inte säga nej - Veronica Maggio.
Läsning: Kursplaner, litteraturlistor, pdf-rapporter...
TV: Självmordsturisten imorse.
Fråga: Hur fasen ska jag hinna allt?
Citat: Det där om att leka Gud...
Konstaterande: Minnet är bra men kort.
Bäst: Det blir fiskgryta till middag, Martins fiskgryta!
Sämst: Upplägget på nästa religionsmoment.
Vill ha: Sol och bara gator!
Dagens fynd: -
Bragd: Har skickat in en av alla uppgifter, alltid något.

3 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

I stan är Storgatan faktiskt bar, åtminstone var den det idag när jag var inne. Men det är också allt...

Lillstrumpa sa...

http://rebelprincess.wordpress.com/

:-)

Tack för stödet, raring. Har lyckats lista ut det mesta, men jag kan inte riktigt få till widgetarna så som jag vill ha dem. (Länkarna gick inte att redigera så jag var tvungen att ta bort dem, och jag kan inte få ny rad i mina "text-rutor". Suck.)

Anonym sa...

Ja, jag vet att den är brittisk, och ja, jag ska absolut se den!