söndag 22 februari 2009

Snön öser ner! What a Sunday...

Bokstavligt talat, inga singlande små flingor här inte utan det vräker ner!

Usch och fy... Jag som börjat ladda för vår, vad är det här? Martin har gått ut och tränat, jag har bosatt mig i soffan (dokumentärer, hästhoppning, nu musikministeriet...) men har lovat att följa med och handla sen. Fryser bara jag tänker på det.

Imorse konstaterade jag att vi faktiskt följt major Sharpe's öden och äventyr väldigt troget utan att det någonsin varit meningen.

Det har bara råkat visas på rätt tid när man sitter och äter frukost på helgen. Samma sak med Miami Ink. Har ni något ni alltid tittar på, utan att ni tänker att "nu ska jag se på det här"?

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Vem är major Sharpe? Jag är väldigt restriktiv med vilka TV-program jag tittar på nuförtiden, och eftersom det sällan är just på TV jag ser dem så är det i princip bara det jag planerar att se som jag faktiskt ser på. Däremot händer ofta det motsatta, alltså att jag planerar att se något men sen glömmer bort det (i synnerhet händer det med Popcirkus på onsdagar och Tyst vittne på fredagar).

Här uppe har det också snöat idag, men inte riktigt vräkt. Det har varit hårt snö så det gjorde ont i ansiktet när jag var ute och gick, men det var en och en halv plusgrad så det var skönt i alla fall!