fredag 20 februari 2009

Färdigtentat!

Tentan är inskickad och nu är det helg!

Usch och fy... Jag är så makalöst trött på Luther nu, och självklart spökade han även på denna tenta. Suck och stön. Det här med koncilierna är ganska intressant men jag längtar faktiskt till näst-nästa moment då det är hinduism och buddhism som ska avhandlas. Jag behöver något nytt, något annorlunda!

Men nu är det helg som sagt... Jag har suttit och skrivit i hästsvans och mysklänning men ska skutta i duschen och pigga upp mina utslitna hjärnceller nu och sen ta en sväng förbi affären och handla till middagen.

Färdigpluggat för idag - Hipp, hipp, hurra!

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Hurra för färdig tenta! Jag trodde jag skulle ha en hemmadag men tvätt, uppläggning av kläder och långpromenad blev inkallad att jobba så det blev snabbdusch, hårföning (väldigt lockig nu...) och tjoff iväg. Får ställa mig och tvätta efter middagen. Men det blir nog bra.

Lillstrumpa sa...

För övrigt finns inte ord att beskriva hur mycket jag älskar "Skriet". Förstår inte hur folk kan ogilla den.