lördag 15 november 2008

20.00

Då är det banne mig färdigskrivet för idag, det har jag bestämt!

Det tog en halv evighet innan jag alls kom igång men nu har jag åtminstone kommit någon vart. Tillsist. Efter många om, och en tålmodig man...

Jag vet inte varför men det känns som det gjorde med konsthistorian. Mitt huvud säger mig ingenting. Ingenting, bara ett stilla konstaterande. En fråga. Jahapp. Åsikt? Blankt. Kunde inte bry mig mindre...

Dessvärre är jag tvungen. Att såväl tycka som bry mig, om jag vill ha godkänt. Men hur? Vad gör man när man läser och läser men det lästa inte väcker en enda tanke ? Informationen skickas liksom bara vidare till lagret utan någon vidare analys eftersom det av okänd anledning inte är av intresse, enligt Hjärnkontoret. Om jag bara visste varför.

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Åh, hemtentorna på konsthistorien... Hemska tanke, jag avskydde dem. Ordbajset på analyserna, ojojoj.