måndag 10 november 2008

Utan köttfärs, ingen köttfärssås.

Ett tragiskt faktum en dag som denna. Dagen är som gjord för att stöka på inomhus, eller krypa ihop framför TV:n med något varmt att dricka men jag måste iväg och handla innan jag rockar loss i köket.

"Gå inte ut! Gör du det så har du bara dig själv att skylla..." Ungefär det försöker det ihärdiga regnsmattret mot rutan säga mig men jag vet att jag måste, förr eller senare. Beväpnad med paraply, om det nu hjälper i den här stormen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

kan lova att paraply inte räckte imorse iaf.... mitt gick sönder så fort jag klev utanför dörren hahah hoppas det gick bättre för dig på väg till affären

Maria sa...

Ösregn + Stormvind = Avigt paraply och blöt, ynklig människa;)

Anonym sa...

Kolla gärna på alla bilder från helgen, de är bättre än min digital kamera =) dessutom filmade jag och när man filmar ute på krogen så brukar det bli värsta brusiga ljuden men det blev jätte klart med denna =)

Jätte stor display så man ses smsen jätte klart, sen visst den är tjock men eftersom kameran är så bra så är den allt jag letat efter, kan verkligen rekomendera den... är det nåt annat än kamera du är ute efter på en mobil så säg till för jag kan säkert tipsa om nån annan =)

Lillstrumpa sa...

Vi har haft mycket bättre väder (du ska inte åka söderöver så mycket!), det har visserligen regnat, men inte mycket mer än stadigt duggregn och ingen storm alls.