måndag 10 november 2008

Äntligen måndag!


Det stormar ute idag och är minst lika grått som igår men jag är pigg och på riktigt bra humör. Energiskt myshumör! Helgen var precis som en helg ska vara och jag ska se till att det här blir en måndag värd namnet, alltså få något vettigt gjort.

  • Baka italienskt lantbröd [ ]
  • Boka tvättid [x]
  • Ladda hem religionsföreläsningar [x]
  • Laga köttfärssås [x]
  • Laga kycklinggryta [ ]
  • Dammsuga och dammtorka [ ]
  • Lista kommande skoluppgifter [x]
  • Sortera ur CD-kassarna [ ]
  • Släpa iväg tidningarna till återvinningen vid Gullmarsplan [ ] Inte i det här vädret!
  • Avsluta tidningsprenumerationer [x]
  • Spela flöjt, gehörsövning [x]
  • Åka till T-Jarlen och handla [x]
  • Putsa upp de nya skorna [x]

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Suck. Jag har jobbat idag så jag har något att skylla på. Men jag måste göra blogginlägg, städa lite och skriva. Sedan ska jag upp snortidigt imorgon och jobba lite till.