torsdag 13 november 2008

Suck och stön.

Såhär har jag tillbringat dagen, om än inte lika belåtet. Migrändag.

Fick blixtar framför innan jag hann äta frukost, vilket nog var tur för då slapp jag ju kräkas. Det var bara att dra för persiennerna igen och krypa i säng. Sov närmare fyra timmar i sträck, vaknade och puffade till kudden nån gång men inte mer.

Värsta huvudvärken brakade aldrig loss men det kändes likadant som det brukar, fast utan att det gjorde särskilt ont. Väldigt skumt, men skönt att det gick att bara sova bort... Efteråt är det alltid så himmelskt skönt att det är över men inte idag. Idag är det mest bara bakis-feeling. Usch. Det här är så nära bakis jag kommer gott folk! Allt annat än underhållande...

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Stackars vännen. Önskar jag kunde göra det bättre. Har också ont i huvudet; det kom precis när vi satt och åt mellanmål. Tur nog slutade jag tidigt, men mitt huvud är fortfarande på dåligt humör.

Anonym sa...

Usch! Vad tråkigt med migrän. :-( Men tack, jag gillar också sjalen! Hoppas du repar dig snart!