onsdag 12 november 2008

Transparent


Jag trodde i min enfald att det skulle bli sol idag, verkade nästan så strax före åtta, men nu lutar det åt en mer transparent gråton. Alltid något.

Nu ska jag rocka loss med dammsugaren och sen försöka få lite uppskjutna saker gjorda. Jag är verkligen världens löjligaste på vissa punkter, men jag har på känn att jag inte är ensam. Visst är det så att det man skjuter upp alltid är sånt som alla andra tycks göra utan att blinka? Sånt som tycks så löjligt men av någon anledning är så svårt att få gjort för just mig... Så upplever jag det i alla fall.

3 kommentarer:

Pappa B sa...

Känn dig inte ensam lilla vän. Den här gubben skjuter upp allting till nästa dag. Konstigt nog så kommer inte den där nästa dagen och så får man skjuta upp det en dag till. Så håller det på tills man känner sig som fånge i sin egen lilla "gör det sen" cell.
Tvi tvu, nu spottar vi i händerna och gör det vi borde ha gjort, Fiin blogg du har och jag vill gärna komma tillbaka. Var har du hittat din räknare? Ser väldigt bra ut, kan man kanske få ett litet tips?
Kram pappa B

Anonym sa...

Tack för berömmet:) Som tur är så är det inget "storslaget" som är uppskjutet så det är inte hela världen men många bäckar små... Räknaren kommer från http://susnet.se

Anonym sa...

Hihi, så sant att det inte är så farligt! Lustigt att vi skrev om det samma dag :-)