söndag 30 november 2008

SK2098

Den flighten tog mig från Arlanda till Ö-vik/Gideå, landade 16.40.

Rörig, rörig har veckan varit och rörigare ska det bli! Igår var Martin och jag på en väldigt trevlig 30-års fest, tillsammans med 60-70 andra (två kompisar firade tillsammans) och den här dagen bara försvann. Tände ljus, åt pepparkakor och såg på Trazan och Banarne och myste lite i soffan i förmiddags men sen var det bara att packa och ge sig av.

Har fått god middag och börja packa upp så smått nu men fy tusan så trött jag är, orkar inte ens tänka ut nåt mer att skriva men jag återkommer väl... Kan hända att det blir lite mer sporadiskt den här veckan men det märks väl i så fall. Kommer i vart fall sova som en sten i natt, det är ett som är säkert!

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Stackare! Synd att vi kommer att "gå omlott" på fredag (om jag kan åka), annars hade vi kunnat ses på stan eller så.

Prralin sa...

Vet du om/hur man kan få tag på "bilskyddsänglarna" i keramik (kör inte snabbar än din skyddsängel kan flyga, typ...) som ni bla hade i boden i somras? Kattis undrar...