söndag 9 november 2008

Alla snubbar vill ju vara katt..

Ibland känner jag mig verkligen åh-så-bortskämd!

Rätt ofta om jag ska vara ärlig... Som i förmiddags när jag hade ont i huvudet. Då kom Martin med filt och huvudvärkstablett, sa några snälla saker (som jag inte orkade svara på) och stoppade om mig innan han skulle iväg och göra lite ärenden. När jag sovit en stund kändes det bättre så jag steg upp och började fixa lunch. Knappt hade jag hunnit ställa mig vid spisen och steka kyckling så kom han hem och sa "Blunda!" och sen skulle jag lukta på något. Gott luktade det men jag kunde inte komma på vad... Det var nybakade muffins från Muffinsfabriken!

Söndagsmys deluxe ikväll alltså...

Att komma sig för och ta sig tid när det som bäst behövs. Det där lilla extra, det betyder mycket.

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Lycko dig. Du vet vad jag har sagt om Martin, och jag vet att du håller med om det. Även om undertecknad inte skulle vilja ha just muffins.