måndag 10 november 2008

Martin, Martina


Idag är det min tur att hitta på något speciellt för idag har Martin namnsdag!

Det bästa är att han säkert inte vet om det själv ens, namnsdagar är inget hans familj haft för vana att uppmärksamma men jag tycker att "alla orsaker är bra orsaker" när det gäller firande. Men vad ska jag hitta på? Mat lagar jag ju nästan varje dag (eftersom han jobbar men inte jag) så det känns inte så speciellt. Nånting extra blir det men tips mottages tacksamt...

Hur skulle du vilja bli uppvaktad på den namnsdag du inte visste att du hade?

3 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Åh, hälsa grattis från mig, raring. Firandet har jag inga förslag på, vi är inte så firiga på sådana tillfällen (pappa fick ett kort igår, inget mer).

Maria sa...

Pappa fick en box med Planet Earth-DVD:er via posten i fredags:) Men namnsdag...det ska ju inte vara alltför overkill heller, han fyller ju år om en måndad så jag måste ju kunna toppa det då;)

Lillstrumpa sa...

Och sen är det jul direkt inpå det...