onsdag 26 november 2008

Håll i spiskroken farbror Melker!

Det är mycket nu. Som alltid. Ibland förtränger man det dock och lever i en fridfull liten bubbla ett par dagar...

Jag åker norrut på söndag, blir hemma en vecka. Den veckan ska jag hinna med fyra VFU-dagar, en hemtenta, rep med gubbarna, ett par eftersläntrande musikuppgifter, en del smyckestillverkning och julspelning på lördagen. Tuta och kör!

Nu på lördag är det födelsedagsfest för en av Martins kompisar på schemat och helst ska det pluggas en del också. Handla julklappar hade jag också tänkt hinna, så jag får ta med lite upp nu och slipper släpa allt när vi åker upp över jul, men jag har bara köpt en enda än.

När jag kommer ner igen så fyller Martin år (den 9:e) plus att IKEA-leveransen dimper ner nån utav dagarna.

Det är bara att hänga med i svängarna, det kallas visst liv har jag hört...

2 kommentarer:

Lillstrumpa sa...

Tjohopp! Var glad att livet inte står stilla! Det är värre det.

Anonym sa...

Stillastående är skönt. Då kan man ta ett steg eller två när man vill och känner för det istället för att något styr på...