fredag 7 november 2008

Time changes everything...det ser jag till!

Den där planlösheten skiter sig alltid! Och tvärtom... När man tänker att man ska en massa saker så slutar det inte sällan med att man gör något helt annat. Kalla det brist på disciplin eller ohämmad impulsivitet men så är det. Riktigt viktiga saker blir såklart av men det där man bara tänker att man skulle...

Är jag ensam om att tänka en sak på morgonen och sen blicka tillbaka på en dag som blev helt annorlunda?

Nu har jag gjort upp världens planer för hela dagen men jag tänker inte yttra mig om dem för rätt som det är har jag ändrat mig igen... Hur det blir får tiden utvisa, som det så vackert heter.

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Nej, raring, du är INTE ensam om att göra så. Det gör jag varenda dag och det blir aldrig någonsin som jag tänkt. Jag är för lat. Men det roliga är de dagar man inte har tänkt så mycket, då händer det ibland att man får helt otroligt mycket gjort och då känns det med ens mycket bättre!