tisdag 18 november 2008

Frikoppla, i med ny växel...

Gårdagen blev precis det jag behövde!

En och en halv timmes promenad i frisk luft och strålande sol. Mycket trevlig middag hos Mr M och sedan hem och baka bröd. Nybakt bröd med västerbottensost som kvällsfika, sämre kan man ha det...

Tisdag idag. En ny vecka har börjat på allvar. Idag är det plugg som gäller. Plugg och möjligen lite tvätt. Helgen var ju inte vidare konstruktiv men det är bara att börja om. Religionskursen vore tillräckligt men jag måste ta itu med musiken ockå. Bara att växla upp och köra på! Tanken är inte tom, jag har inte kört av vägen, jag är bara trött... Hur, och om, det kommer gå vägen kan jag inte yttra mig om men jag kör på.

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Skönt att du fick en bra dag. min var kass, men så är det ibland.