fredag 7 november 2008

Latmask Deluxe

Inga planer. Inga planer alls. Visst finns det att göra om man så vill, musikuppgifter inte minst, men det tänker jag strunta i tills på måndag.

Ikväll blir det förmodligen teater, det är allt jag har planerat. Gårdagens söderstrosande var trevligt men gav ingenting, i inköpsväg alltså. Funderar på att ge mig iväg till för mig nya jaktmarker men det beror på om jag orkar. Maybe, maybe not. Känner mig inte riktigt så ambitiös egentligen men samtidigt vore det rätt kul att komma iväg. Tror jag ska sega runt här hemma tills efter Top Model i alla fall.

Dokusåpor är inte min grej egentligen, inte modeyta heller, men jag har fallit pladask för just Top Model... Men jag ser bara reprisavsnitten som går på morgonen, annars är jag helt värdelös på att komma ihåg sånt ens om jag vill. TV:n är det sista jag har i huvudet när jag väl kommit igång med "livet" men sådär på morgonkvisten är det perfekt att zappa runt, när man med gott samvete kan sitta och pyssla på med ingenting och slänga ett getöga på dumburken. Det ska jag göra nu, sen får vi se vad som händer...

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Det där måste vara jordens absolut gulligaste kattunge!