tisdag 25 november 2008

Soffpotatis Deluxe

Soffan anlände idag. The Soffa. Värdens snabbaste killar som körde ut, och bar in, den var det också. Pang-och-poff så stod den bara där i vardagsrummet.

Inplastad och wellpapp-emballerad men ändå. Den var grymt mycket finare än jag kom ihåg och passade så mycket bättre till tapeten och golvet än jag hade trott... Över förväntningarna på alla fronter! Lovely. Precis så Martin hann få fram den ur plasten innan middagen. Underbart...

Nu saknas bara kuddar och lite allmänt vardagsrumspiff. Det ska bli skönt att få de nya sängarna också, de som får plats i sovrummet. (Det gör ju inte de nuvarande dessvärre, vilket min "extrasäng" rår för. Helt riktig resårbotten men för bred.) Soffa är dock en väldigt bra början. Åh så fin och åh så skön! Jag kommer aldrig mer sitta i sängen och plugga...

4 kommentarer:

Prralin sa...

Vill se bilder! :)

Anonym sa...

Spänd på se bild på hur soffan blev..

Lillstrumpa sa...

Jag vill också se!

Anonym sa...

Bilder kommer under morgondagen, lovar! *tummis*